Висока якість кожного товару, представленого в нашому магазині, підтверджена повним гарантійним зобов’язанням згідно закону України "Про захист прав споживачів", а також, якщо це передбачено, – гарантією виробника.

Якщо товар Вам не підійшов або не сподобався, ми просто повернемо 100% його вартості. 
Для цього Вам потрібно: 
- звернутись до нас впродовж 14-ти днів з дня покупки;
- зберегти оригінальне упакування та всі аксесуари, компоненти та документацію, котрі входять в комплектацію товару; товар не повинен бути ушкодженим та вживаним;
- обов'язково надати товарний чек.

Кошти за товар повертаються покупцю в день виставлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення в той ж день – в інший строк, за домовленістю сторін, але не пізніше 7 днів.

Врахуйте, що всі витрати, пов’язані з пересиланням товару та поверненням коштів, несе покупець. У випадку виявлення пошкодження товару чи упаковки, ми залишаємо за собою право вирахувати пеню з вартості товару. 

 
При відправці транспортними компаніями, рекомендуємо декларувати повну вартість товару, в іншому випадку транспортна компанія не несе повної відповідальності за втрату посилки.

Додатково про гарантії запитуйте у наших консультантів (контакти)

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", встановлено наступний перелік товарів, що не підлягають обміну та поверненню, а саме:

-         пір'яно-пухові вироби 
-         рукавички 
-         білизна натільна 
-         шкарпеткові вироби